Social Media

Social media to moja praca, którą zajmuje się na co dzień.

  • Przygotowuję genialne strategie i pomysły.
  • Tworzę piękną oprawę graficzną!
  • Piszę pomysłowe testy.
  • Prowadzę skuteczne kampanie reklamowe na Facebooku.

 

Obecnie pracuję dla Agencji Social Media BrandBay w której miałam okazję prowadzić kampanie reklamowe i/lub komunikację na Fecebooku, m.in. dla:

 

Zanim zaczęłam pracę w agencji zajmowałam się prowadzeniem komunikacji w social mediach dla mojej własnej firmy:

 

 

Koniecznie zobacz klika przykładowych efektów z moich dotychczasowych działań!

Konkretne efekty mojej pracy znajdziesz poniżej.

Przykłady angażujących postów:

 

Dla firmy windykacyjnej stworzyłam stronę na Facebooku i zaczęłam ją prowadzić. Gdy pojawiło się ok. 100 fanów stworzyłam zabawny, luźny post, który miał za zadanie zaangażować użytkowników Facebooka. Dzięki jego promocji za niewielką kwotę, udało się uzyskać łącznie 238 reakcji i dotrzeć do 6958 odbiorców. W post kliknęło 226 osób.

 

Przykład angażującego posta dla firmy windykacyjnej

 


 

Dla wielobranżowego sklepu internetowego przygotowałam post angażujący na Walentynki, skierowany do miłośników zakupów. Post był promowany za symboliczne 10 zł i udało się dzięki temu uzyskać łącznie aż 108 reakcji!

 

 

 

Przykład angażującego posta dla wielobranżowego sklepu internetowego

 


 

Poniższy post był przygotowany dla salonu optycznego, którego hasłem reklamowym było “Dostrzeż różnicę”. Nawiązałam do tego hasła i stworzyłam post “Dostrzeż 5 różnic” – Gdy ktoś znalazł wszystkie różnice miał za zadanie kliknąć „Lubię to”. Następnie promowałam post za niewielką kwotę. Post uzyskał łącznie 280 reakcji, 43 komentarze a jego zasięg wyniósł aż 18536.

 

Przykład angażującego posta dla salonu optycznego

 


 

 

Przykłady reklam promujących posty – aktywność:

 

Przykład reklamy postu produktu dla dzieci – pokaz slajdów

 

Dla sklepu wielobranżowego stworzyłam post na temat jednego z produktów dla dzieci, którego wykorzystałam do reklamy. Reklama została skierowana do osób spodziewających się dziecka, nowych rodziców i rodziców małych dzieci do 2 lat. Reklama została uruchomiona również na Instagramie.
Cena za aktywność związaną z postem wyniosła 1 grosz. Wynik reklamy to 8376 aktywności związanych z postem za 99,98 zł. Wskaźnik trafności w skali Facebooka od 1 do 10 wyniósł 7, czyli reklama została bardzo dobrze odebrana. Została ona wyświetlona 18 774 razy. Poniżej znajdują się statystyki tej reklamy.

 

Statystyki reklamy postu produktu dla dzieci – pokaz slajdów

 


 

Przykład reklamy postu na temat projektu domu – kilka zdjęć

 

Dla studia architektonicznego, sprzedającego projekty domów stworzyłam reklamę, która wykorzystywała gotowy już post. Reklama została skierowana do osób wykazujących na Facebooku zainteresowanie architekturą, domem, nieruchomościami itp. oraz do osób na wyższych stanowiskach.
Cena za aktywność związaną z postem wyniosła 2 grosze. Wynik reklamy to 4980 aktywności związanych z postem za 99,98 zł. Wskaźnik trafności w skali Facebooka od 1 do 10 wyniósł aż 10. Reklama została wyświetlona 22 085 razy. Poniżej znajdują się statystyki tej reklamy.

 

Statystyki reklamy postu – projekt domu -kilka zdjęć

 


 

Przykłady reklam kierujących do sklepu lub strony:

 

Przykład reklamy kierującej do sklepu internetowego – karuzela

 

Dla sklepu wielobranżowego uruchomiłam reklamę promującą produkty dla dzieci. Reklama została skierowana do osób spodziewających się dziecka, nowych rodziców i rodziców małych dzieci do 2 lat. Reklama została uruchomiona również na Instagramie.
Cena za przekierowanie do strony wyniosła 9 groszy. Wynik reklamy to 2110 kliknięć linku za 199,99 zł. Wskaźnik trafności w skali Facebooka od 1 do 10 wyniósł aż 9. Reklama została wyświetlona 22 337 razy. Poniżej znajdują się statystyki tej reklamy.

 

Statystyki reklamy kierującej do sklepu internetowego – karuzela

 


Przykład reklamy kierującej do strony internetowej – film

 

Dla firmy deweloperskiej budującej domy jednorodzinne stworzyłam reklamę kierującą do opisu jednej z inwestycji wykorzystując film.
Cena za przekierowanie do strony wyniosła 16 groszy. Wynik reklamy to 1281 kliknięć linku za 200 zł. Wskaźnik trafności w skali Facebooka od 1 do 10 wyniósł aż 9. Reklama została wyświetlona 19 601 razy. Poniżej znajdują się statystyki tej reklamy.

 

 …

 

Statystyki reklamy kierującej do strony internetowej – film

 


 

Przykład reklamy pozyskującej nowych fanów:

 

Przykład reklamy pozyskującej fanów – projekty domów

 

Dla studia architektonicznego tworzącego projekty domów uruchomiłam reklamę pozyskującą nowych fanów.
Reklama została skierowana do osób wykazujących na Facebooku zainteresowanie architekturą, domem, nieruchomościami itp. oraz do osób na wyższych stanowiskach.
Cena za pozyskanie fana wyniosła 28 groszy. Wynik reklamy to 984 polubienia strony za 272,22 zł. Wskaźnik trafności w skali Facebooka od 1 do 10 wyniósł 7, czyli reklama została bardzo dobrze odebrana. Została ona wyświetlona 34 334 razy. Poniżej znajdują się statystyki tej reklamy.

 

 …

 

Statystyki reklamy pozyskującej fanów – projekty domów

 


 

Oczywiście każdy profil firmowy na Facebooku jest inny i ma innych fanów, więc każda strona wymaga innej strategii działania. Jednak są pewne elementy, które łączą wszystkie powyższe, stworzone przeze mnie posty i reklamy:

  • prosty przekaz
  • dobrej jakości zdjęcia i grafiki
  • zachęcenie użytkowników do działania
  • nawiązania do marki
  • i najważniejsze – dobrze dobrane formy reklamy

Ze mną wszystkie te elementy zostaną spełnione!

 

Zobacz również moje przykładowe artykuły!

lub skontaktuj się ze mną od razu: karolinakoscielniak@gmail.com

Karolina Kościelniak – Specjalista ds. Social Media oraz Młodszy Grafik

tel. 511 091 022

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz